عملیات‌هاي ضدآمريكايي ایران در آمریکای لاتین
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

 

شبکه يوني‌ويژن اذعان کرد؛
ایران در حال انجام عملیات‌های ضدآمريكايي، از جمله اردوگاه‌های آموزش نظامی در ونزوئلا و گسترش دسترسي به مرزهاي آمریکا از طريق مکزیک، در آمریکای لاتین است.
به گزارش وبلاگ مهدی موعود ، شبکه يوني‌ويژن، بزرگ‌ترین شبکه اسپانیایی‌زبان در آمریکا، با پخش فیلمی مدعی شد که ایران در حال انجام عملیات‌های ضدآمريكايي، از جمله اردوگاه‌های آموزش نظامی در ونزوئلا و گسترش دسترسي به مرزهاي آمریکا از طريق مکزیک، در آمریکای لاتین است.

اين مستند، یکي از مقامات ارشد سابق ایران را در حال پذیرش طرحي برای راه‌اندازی یک جنگ سایبری در ایالات متحده از طريق مکزیک نشان می‌دهد، طرحي که با اجرای آن کلیه سامانه‌های رایانه‌ای آمریکا، از جمله کاخ سفید، اف‌بي‌آي، سي‌آي‌اي و بسیاری از نیروگاه‌های هسته‌ای فلج می‌شود. در این فیلم، "محمد حسن قدیری"، سفیر سابق ایران در مکزیک، در حال پذیرش این پیشنهاد از طرف يك گروه مخفی از دانشجويان دانشگاه مکزیک نشان داده می‌شود.

این مستند طرح‌های حمله سايبري ارائه‌شده به یکی از مقامات ونزوئلا در مکزیک از طرف اين دانشجويان مکزیکی را نيز نشان می‌دهد که بر اساس آن اين مقام ونزوئلايي با استقبال از اين طرح اظهار داشت كه هوگو چاوز، رئیس‌جمهور ونزوئلا، نيز به آن علاقه‌مند بوده و وي در اسرع وقت با رئيس‌جمهور در اين خصوص صحبت خواهد کرد. همین جریان در مورد مقامات کوبا در مکزیک نيز اتفاق افتاده و آن‌ها نيز علاقه‌مند به توطئه علیه آمریکا نشان داده می‌شوند.


اين مستند، با نام «تهدید ایران»، می‌افزاید، روزنامه‌نگاران مخفی نیز قادر به نفوذ در اردوگاه‌های آموزش نظامی ایران که در مساجد ونزوئلا راه‌اندازي شده‌اند می‌باشند، با این حال که هیچ فیلم واقعی‌ای از اردوگاه‌های ادعایی نشان داده نمی‌شود.

يوني‌ويژن ادعا می‌کند بین اردوگاه‌های ادعایی و بمب‌گذاری سال 1994 بوئنوس آیرس در یک کنیسه که منجر به کشته شدن 85 نفر و زخمی شدن صدها نفر گرديد رابطه‌ای وجود دارد. ایرانيان بسياري در آرژانتین، کشوری که دارای روابط قوی با چاوز مي‌باشد، زندگی می‌کنند.

روابط بین ایران و ونزوئلا در طول سال‌های اخیر رو به رشد بوده است که این امر موجب نگرانی‌های شدید مقامات آمریکایی شده است.

روزنامه‌نگاران مخفی موجود در این مستند مدعی شده‌اند که ایران از کارتل‌های پول‌شویی و قاچاق مواد مخدر براي پشتيباني از شبکه‌های اسلام‌گرا و اردوگاه‌های آموزشی در ونزوئلا و دیگر نقاط آمريكاي لاتين، برای حمله به منافع آمریکا و تضعیف آن در آمریکای لاتین، حمایت می‌کند.

يوني‌ويژن طي يك اطلاعیه مطبوعاتی مدعی شده است که اين شبكه «ده‌ها ساعت از ضبط مخفی، مصاحبه‌های گسترده انجام‌شده با افراد شرکت‌كننده در اين جلسات، از جمله سفیر سابق ایران، و ساير اسناد، از یادداشت‌های دست‌نويس تا گزارش‌های داخلی فدرال و ویدئو منتشرنشده در مورد بمب‌گذاری ناموفق فرودگاه جان‌اف كندي نیویورک در اختيار دارد. در مکزیک، يوني‌ويژن ضبط‌های مخفی از طرح اتهامی جمهوری اسلامی ایران براي فلج كردن سامانه‌های رایانه‌ای کاخ سفید، اف‌بي‌آي، سي‌آي‌اي و چندین نیروگاه هسته‌ای را پخش نموده است.»

منبع: مشرق نیوز
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها